Sıkça Sorulan Sorular

 

Satılan ürünler orijinal mi?

 

doksan6 com.tr ’de satışa sunulan ürünlerin tamamı orijinaldir. Tasarım ve üretim süreci tamamen kendi bünyemizde gerçekleşmektedir.


Ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?
doksan6 com.tr üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.


Siparişimin teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?
Siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bunun için sisteme kayıtlı mail adresinizden [email protected] ‘ye mail atabilirsiniz.


Almak istediğim ürün tükendi tekrar satışa çıkar mı?
[email protected] ‘ye mail atarak size özel üretim talebinde bulunabilirsiniz. Sizlere mail yoluyla üretim yoğunluğumuza göre olumlu/olumsuz bilgi aktarılacaktır.


Ürünlerimin temizliğini nasıl yapmalıyım?
Her ürünümüzde yıkama talimatı sallama kartlarımızda bulunmaktadır. Ürünlerimizi uzun vadede kullanabilmeniz için yıkama talimatları;


30° ‘de tersten yıkayın.
Gölgede tersten kurutun.
Baskılı alanlara kesinlikle ütü yapmayınız.
Ağartıcı ve kurutma makinası kullanmayın.
 

 

Kargo / Ulaşım

 


Siparişim ne zaman kargolanır?
Siparişler en geç 3 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir.

 
Siparişimin kargoya verilip verilmediğini nasıl öğrenebilirim?
Site üzerinden sipariş detaylarım sayfasından sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz.


Kargo ürünü getirdiğinde teslim alırken dikkat etmem gereken bir şey var mı?
Eğer kargo gönderisi sırasında ürünlerde herhangi bir hasar fark ederseniz, lütfen kargo görevlisinin yanında paketi açın ve ürünlerin durumunu kontrol edin. Eğer herhangi bir zarar veya kusur tespit ederseniz, kargo görevlisine durumu bildirerek ürünü teslim almayın. Aynı zamanda kargo görevlisinden hasar tespit tutanağı isteyin ve bu tutanağı doldurarak imzalayın. Hasar tespit tutanağını doldurmadan ve kargo görevlisinin yanında imzalamadan ürünü teslim almayın. Bu, hasarlı ürünlerle ilgili işlemleri daha sonra daha kolay bir şekilde gerçekleştirmenizi sağlayacaktır.


Daha fazla yardıma ihtiyacınız olursa, lütfen [email protected] adresine e-posta göndererek destek ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.


Kargo gelmiş ancak beni evde bulamamış ürüne nasıl ulaşabilirim?
Bildirilen adreste bulunmamanız durumunda sipariş verdiğiniz ürün bulunduğunuz adrese en yakın kargo şubesine teslim edilir. 3 Gün içerisinde şubede bekletilir. Kargo şubesine giderek kimlik numaranızla ürünü teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde alınmayan ürünler firmamıza geri gönderilir.

 


İptal & İade

 


Siparişi iptal ettiğimde para iadesi ne kadar sürede yapılır?
Siparişi iptal ettiğinizde ya da ürünü geri iade ettiğinizde, ürünün bize ulaşmasından itibaren 1-5 iş günü içerisinde paranız iade edilmektedir.


Aldığım ürünü kaç gün içerisinde iade edebilirim?
Ürünün size ulaşmasından itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

 
Teslim aldığım ürün defolu ise ne yapmalıyım?
Ürünü iade süresi geçmeden (14 gün) tarafımıza göndermeniz halinde gerekli işlemler yapılarak para iadesi gerçekleştirilecektir. Stoklarımızda aynı üründen olması durumunda yeni sipariş oluşturabilmeniz için bilgilendirileceksiniz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR