Tüm kullanıcılar üyelik işlemlerini gerçekleştirdikleri anda şatış sözleşmesini okuduklarını ve onayladıklarını kabul etmiş sayılırlar. Satış Sözleşmesi Doksan6 ile Müşteri arasındaki Sanal Ortamda Satış Sözleşmesidir.

 

Mesafeli Satış Sözleşmesi

 

MADDE 1- TARAFLAR 

 

1.1- SATICI :

Ünvanı : Redem Tekstil Tic. Ltd. Şti.

Adresi : Güzelyalı Mahallesi Süleyman Demirel BLV. 27/B Çukurova/ADANA

Telefon : 0551 678 45 38

Email    : [email protected]

1.2 ALICI

Adı/Soyadı/Ünvanı :  

Adresi : 

Telefon :

 

MADDE 2- KONU 

 

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait doksan6.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502

sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

 

MADDE 3- SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN

 

Ürünlerin Cinsi ve türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Satış Bedeli yukarıda belirtildiği gibidir.

Ödeme Şekli :

Teslimat Adresi :

Teslim Edilecek Kişi:

Fatura Adresi :

Kargo Ücreti :

 

MADDE 4- GENEL HÜKÜMLER 

 

4.1- ALICI, doksan6.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

4.2- Sözleşme konusu ürün, yasal 14 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.

4.3- Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesininden SATICI sorumlu tutulamaz.

4.4- SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım klavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

4.5- Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin imzalı nüshasının SATICI'ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

4.6- Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir.

4.7- SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakten ve defaten ödenir.

4.8- Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerin arızalı veya bozuk olanlar, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için SATICI'ya gönderilebilir, bu takdirde kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır. 

4.9- İşbu sözleşme, ALICI tarafından imzalanıp SATICI'ya faks veya posta yolu ile ulaştırılmasından sonra geçerlilik kazanır.

 

Sipariş:

 

Alış-veriş sepetine eklenen ürünlerin KDV dâhil TL tutarı (taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları), “ALICI” tarafından onaylandıktan sonra, sipariş verilmiş sayılır.

Siparişlerin işleme alınma zamanı; siparişin verildiği an değil, kredi kartı (Visa, Master Kart) ile alımlarda sipariş kadar tutarın bloke edildiği, banka havalesi ve nakit havale ile ödemelerde bu havalenin Doksan6 hesabına ulaştığı andır.

Siparişlerin işleme alınması ile “ALICI”ya SİPARİŞ ONAY maili gönderilir. Sipariş onay maili gönderilmeden sevkiyat yapılmaz.

Siparişlerin tedarik, ödeme ve teslimat sürecinin aksamaması için “sipariş onay” maili, “ALICI” tarafından mutlaka beklenmelidir. Süreçte herhangi bir aksama durumu ya da kredi kartı sorunlarından kaynaklanan problemler söz konusu olduğunda, “ALICI”ya telefon/faks/e-mail yoluyla mutlaka bildirilir. Gerekli hallerde “ALICI”dan bankası ile görüşmesi istenebilir.

Ender bir durum da olsa, ürün, stok problemi ile karşılaşılırsa “ALICI” hemen bilgilendirilir. “ALICI”nın siparişi, 5 günlük süre içerisinde, sipariş temin edilinceye kadar yürürlükte kalır. Sipariş edilen mal/hizmet, hiçbir şekilde Doksan6 tarafından temin edilemiyorsa, “ALICI”nın isteği doğrultusunda, siparişe konu mal/hizmet tutarında başka bir ürün gönderilebilir veya ürünün stoklara girmesi beklenebilir veya sipariş iptal edilebilir. “ALICI”nın bu tercihlerden birini 3 gün içinde kullanmaması halinde, sözleşme sona erer ve, Doksan6 Tüketici Mevzuatı çerçevesinde “ALICI”ya, ödemiş olduğu bedel ve borç altına sokan tüm belgeleri teslim eder.

 

Ödeme Şekli:

 

Doksan6 sitesi üzerinden yapılan alışverişlerde, ödeme şekli; kredi kartı, banka havalesi (EFT), nakit havale ile ödeme yapılabilmektedir.

Havale ile ödemede size en uygun bankayı seçip havalenizi yapabilirsiniz. Nakit havale ve/veya banka havalesi (EFT) yaparken, “Gönderen Bilgileri”nin Fatura Bilgileri ile aynı olması ve sipariş numarasının yazılması gereklidir. 3 iş günü içinde havalesi yapılmayan siparişler iptal edilir.

Ödemeli gönderi ya da posta çeki gibi belirtilmeyen ödeme yöntemleri kabul edilmez.

Satım bedelinin ödenmiş olduğunun kabul edildiği an; kredi kartı (Visa, Master Kart) ile alımlarda sipariş kadar tutarın bloke edildiği, banka havalesi ve nakit havale ile ödemelerde bu havalenin Doksan6 hesabına ulaştığı, hediye çeki ile (siteden kazandığı puanlar) ödemelerde sipariş kadar puanın “ALICI” hesabından düşüldüğü andır.”

Ürünün tesliminden sonra “ALICI”'ya ait kredi kartının “ALICI”'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, “ALICI”'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde teslimat giderleri “ALICI”'ya aittir.

“ALICI”, ürün teslimat koşullarının, olası durumlara karşı alınan tedbirlerin ve yapılan uyarıların yer aldığı Doksan6 sitesindeki “Mal/Hizmetin Sevkiyat ve Teslimatı” bilgilerini okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul eder.

 

Sevkiyat:

 

Doksan6'nın mal/hizmeti teslim borcu; kredi kartı (Visa, Master Kart) ile alımlarda sipariş kadar tutarın bloke edildiği, banka havalesi veya nakit havalesi üzerinden ödemelerde bu havalenin Redem Tekstil Tic. Ltd. Şti. hesabına ulaştığı, hediye çeki ile (siteden kazandığı puanlar) sipariş kadar puanın “ALICI” hesabından düşüldüğü an doğar.

 

Teslimat :

 

Mal/hizmetin teslimatı, “ALICI”nın talep ettiği adreste, kendisine yapılır. “ALICI”, kendisinden başka birine ve de kendi adresinden başka bir adrese teslimat yapılmasını isterse, bu talebi doğrultusunda teslimat yapılır. 

Teslimat masrafları “ALICI”ya aittir. ”ALICI” sitede belirtilen kampanya koşulları doğrultusunda ücretsiz teslimat hakkında yararlanmışsa, teslimat masrafları Doksan6'ya aittir.

Mal/hizmet, “ALICI”dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya “ALICI”nın adreste olmamasından doğabilecek ilave teslimat bedellerinden Doksan6 sorumlu tutulamaz.

Teslimat süresi, “sipariş sevk bilgilendirme maili”nin gönderilmesinden sonra “ALICI”nın belirtmiş olduğu adrese göre 1-7 iş olarak değişmektedir.

Kargo ya da tedarikçi firma veya “site” sevkiyatçısının hafta bir gün teslimat yaptığı bölgeler ile sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar veya doğal afetler gibi beklenmedik hal ve mücbir sebep durumlarında belirtilen gün süresinde sarkma olabilir.

Belirtilen günler dâhilinde ürün/ürünlerin “ALICI”ya ulaşmaması şeklinde teslimat problemleri için müşteri hizmetlerine telefon ya da e-mail yoluyla ulaşılması halinde, şirket yetkilileri konu ile hemen ilgilenip, gerekli çözümü sağlayacaktır. Teslimat problemleri yaşanmaması için SEVKİYAT BİLGİLERİNİ TAM VE EKSİKSİZ DOLDURMANIZ, TESLİMAT YAPILACAK ADRESTE BULUNMANIZ ÖNEMLE RİCA OLUNUR.

“ALICI”nın, malı teslim almadan önce, paketi ve malı muayene sorumluluğu vardır. “ALICI” teslim almadan önce paketin veya malın muayenesini yapmalı, hasarlı veya ayıplı paketi / malı kargo ya da sevkiyat görevlisi gitmeden tutanak tutturmalıdır. “ALICI”, paketi herhangi bir itiraz ileri sürmeden teslim almış ise, kargo ya da tedarikçi firma veya “site” sevkiyatçısının görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Teslimat yetkilisi, paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, “ALICI”, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkına sahiptir. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın “ALICI”da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Doksan6 müşteri hizmetlerine bildirilmelidir. Müşteri hizmetlerimiz, sorunun çözülmesi için hemen harekete geçecektir.

Kargo elinize ulaştığında, size gönderdiğimiz ambalajda ürünlere zarar verebilecek şekilde bir ezilme, delinme veya yırtılma olup olmadığının tespitini kargo görevlisi gitmeden yapılmasını ve bir problem varsa teslim fişine yazılmasını rica ederiz. Ürünleri tam ve sağlam olarak teslim aldığınıza dair tutanağı imzalamadan önce ürünlerin sağlam olduğunu paketleri açarak kontrol etmeniz gerekmektedir. Ambalajda ürünlere zarar verebilecek şekilde bir ezilme, delinme veya yırtılma var ise kargonuzu teslim almayınız. Aksi durumdaki kırık ve hasarlardan kargo şirketi ve doksan6.com.tr sorumlu değildir.

Kargo görevlisi veya şubesi sizden herhangi bir ücret talep eder ise ödeme yapmayınız ve lütfen 0551 678 45 38 numaralı telefonumuzdan bize ulaşınız.

Kargo, nakliye firması ve Doksan6 tarafından sevkiyatı gerçekleştirilen 30 desiden büyük ürünler aracın ulaşabildiği noktada teslim edilebilir. Kata çıkarma işlemi kargo görevlisinin inisiyatifindedir.

“ALICI”, ürünün tesliminden sonra ortaya çıkabilecek cayma hakkı, cayma hakkının uygulama koşulları, ürün kurulum, arızalı ürün, teknik destek ve servis konularının yer aldığı Doksan6 sitesindeki “Cayma Hakkı ve Garanti Koşulları” bilgilerini okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul eder.

 

MADDE 5- CAYMA HAKKININ KULLANIMI

 

“ALICI”, sözleşme konusu mal/hizmetin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (Ondört) gün içinde cayma hakkini kullanabilir. Cayma hakkinin kullanılması için ayni süre içinde Doksan6 müşteri hizmetlerine faks, e-posta veya iletişim bölümünde yer alan telefonlardan bildirimde bulunulması gerekir. Bu hakkın kullanılması halinde, teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur.

İade edilecek ürün , iletişim bilgilerindeki Lojistik Merkezi veya fatura arkasındaki Lojiktik Merkezi’ne gönderilmelidir.

“ALICI”, iade formu ile birlikte adrese teslimat yapan kargo firması ile iade edebilir. Ayıplı veya kusurlu ürünlerin iadesinde kargo bedeli Doksan6, ayıplı ve kusurlu olmayan ürünlerleri kargo iade bedeli “ALICI”ya aittir. Ürün ve/veya fatura aslı gönderilmez ise, “ALICI”ya bedel ve diğer yasal yükümlülükler iade edilemez.

Doksan6 cayma hakkının kullanımı için gerekli şartlar yerine getirilmiş ise, ürün ve fatura aslının kendisine ulaşmasını takip eden 3 gün içinde mal/hizmet bedelini,“ALICI”ya iade eder. Kredi kartına yapılan iadelerin, kredi kartı hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır.

Ürün kusurlu olması durumunda iade koşulları, garanti koşulları bölümünde belirtilmiştir.

İade Adresi: Yenibaraj Mh. 68076 Sk. No: 14 Kat: 3 Seyhan/ADANA'dır. Bu adresin dışındaki iade gönderimleri kabul edilmez. doksan6.com.tr web sitesinden iade onay formu mutlaka gönderiye eklenmelidir.

 

MADDE 6- CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER 

 

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek, hasar görmüş olan mallar için cayma hakkı kullanılamaz.

Cayma hakkı kullanılacak ürünlerin kullanılmamış veya "ALICI" tarafından herhangi bir deformasyona uğramamış olması gerekmektedir. Zarar veya hasar görmüş veya kullanılmış ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Ürünün geri iade alınabilmesi için ambalajının bozulmamış olması, jelatin ve etiketinin yırtılmamış olması gerekir. Orjinal ambalajı bozulmuş, koli bandı ile bantlanmış, ürünler tarafımızdan kabul edilmeyecektir.

“ALICI”nın özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda, cayma hakkı kullanılamaz.

 

MADDE 7- YETKİLİ MAHKEME 

 

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI'nın veya SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

SATICI 

Doksan6

ALICI

Adı/Soyadı : 

Tarih :

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR